luni, 16 iunie 2008

Basescu:intemeietor de scoala politica

Prin vointa a aproximativ 300.000 de cetateni si dezinteresul altor 400.000, de ieri avem primar in Bucuresti.
Despre Sorin Oprescu si sansele lui sa fie lasat sa-si faca treaba am mai scris. In plus se vorbeste pe toate posturile, asa ca nu mai insist. Desi ma indoiesc, m-as bucura ca doctorul sa se dea de trei ori peste cap si sa devina primarul de care Bucurestiul are nevoie. Daca nu din alt motiv, macar pentru satisfactia Dianei, si pentru "Ha, ti-am spus eu!" de care fara indoiala ca nu voi scapa. Si pentru ca trebuie sa traim in orasul asta!
Dar nu despre asta doream sa vorbim. De aseara, de cand s-a anuntat rezultatul alegerilor, o senzatie de deja-vu nu-mi da pace. Am impresia ca ne paste o reeditare a mandatul 2000-2004 si ca Sorin Oprescu se pregateste sa adopte modelul populist al maretului sau predecesor. In definitiv, daca tot nu este lasat sa-si faca treaba, de ce sa se straduie. Si daca poate sta si culege foarte bine roadele tipand ca nu are cu cine lucra, de ce sa taca si sa incerce sa impace opiniile ( a se citi interesele) divergente din Consiliul General. Ori, noul primar stie din sursa sigura ca se poate! Ba chiar ca este drumul cel mai scurt spre Dealul Cotroceniului!
De unde stie? De la electoratul care nu s-a dezmintit nici de aceasta data.

Un comentariu:

Diana spunea...

Politica asta ne face pe toti prea pesimisti. Hai sa-l lasam putin sa vedem daca se dezminte sau nu. Vorbim peste 6 luni. Poate atunci o sa-mi zici tu mie un "Ha! Ti-am zis eu!"