miercuri, 12 martie 2008

Pe surse...

Din surse demne de incredere am aflat ca Elena Basescu deschide lista candidatilor PDL pentru Consiliul General al Municipiului Bucuresti. Ei, acum n-o sa fie chiar locul 1, da unul eligibil tot va fi. Ca PDL-ul poate sa-l puna si pe motanul meu pe primul loc si sa castige alegerile pentru Consiliul General, e clar! La fel de clar e faptul ca nu tanara domnisoara va avea o contributie la aceasta victorie, ci independentul sau tata.
Ii urez domnisoarei multe succesuri si daca doreste sa vorbesc cu mine pentru a-mi prezenta oferta ei electorala, sa nu se oboseasca! In plus, pentru ca sunt o draguta, ii urez sa nu isi dea seama niciodata cat de penibila e, ar putea s-o duca la gesturi necugetate.
PS: macar motanul meu nu mananca consoane, asa ca astept oferte de colaboarare de la un partid politic serios.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu,MICA ce fac? Eu cu cine votez?

Diana spunea...

Cu EUROCAT!

ecou spunea...

Dragile mele,
mama respectiv prietena

Va rog sa nu-mi divizati mica familie. Eurocat nu candideaza, nu are varsta si in plus va fi deportat in Moldova. Caro e singurul care candideaza! Iar Mica, sotie devotata, va vota cu el.

PS: mama, te rog semnaza-ti post-urile, pentru a nu fi confundata cu oamenii seriosi care vor sa faca comentarii pertinente vis-a-vis de situatia politica actuala