joi, 6 martie 2008

Taxa pe aer curat

Astazi am aflat ca ii datorez lui Constanda 9 Euro. Iar daca esti din Bucuresti iti dau o veste rea: si tu ii datorezi aceeasi suma, si colegul tau de birou, si cel langa care te-ai inghesuit in autobuz in drum spre serviciu si vecinul de palier. Noi toti cei 2000.000 de suflete care locuim in acest oras poluat ii datoram cate 9 Euro.


Din banii nostrii, care ar fi putut fi folositi pentru refacerea strazilor, pentru constructia de gradinite, sau chiar pentru plantarea centurii verzi a orasului, trebuie sa-i platim unui "partener de afaceri" al fostului primar Basescu 18.000.000 Euro daune morale pentru ca nu a fost lasat sa distruga unul dintre putinele spatii verzi ale orasului.


Nu ingineriile financiare din spatele acestei "afaceri" mi-au atras atentia, in definitiv nu e nimic nou sub soare, ci graba cu care Justitia a dispus plata daunelor si rapiditatea cu care, se pare, se vor plati banii. As vrea sa vad atat de multa eficienta si in alte acte ale doamnei cu balanta!


Ironic este ca si cei ce au decis in favoarea lui Costanda, si au acceptat impozitarea bucurestenilor pentru dorinta de a respira aer curat, ii sunt datori cate 9 euro!

2 comentarii:

Anonim spunea...

bine te-am gasit [prin metoda coltului].

se vede ca lucrezi cu scrisul pentru ca iti iese foarte bine de-aceea trebuie sa scoti repede un i pus cu viteza in nostrii.

mi-a atras atentia acest articol pentru ca sunt intr-o astfel de situatie in care mie statul nu vrea sa-mi retrocedeze o proprietate pe tot felul de motive bizare iar altora care n-au nici o treaba cu proprietatile revendicate li se rezolva instant doleantele.

Anonim spunea...

bine te-am gasit si eu, ma bucura aprecierea ta.

in ceea ce priveste problema retrocedarilor, acolo chiar e o mizerie fara margini. Si e pacat pentru ca o lege care ar fi trebuit sa repare o nedreptate de fapt o legitimeaza. Cei care sufera sunt tot fosti proprietari carora li se iau a doua oara drepturile. Si asta e pacat.